Veelgestelde vragen
Wordt mijn horloge geleverd in originele verpakking?
Ja, alle horloges worden geleverd in originele verpakking met een (instructie)boekje en indien aanwezig een echtheidscertificaat.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Het is zeker mogelijk om een bestelling te wijzigen of annuleren zolang deze nog niet is verstuurd. Is de bestelling al wel verstuurd, dan kan je gebruik maken van onze retourservice.
Ik wil het horloge graag eerst bekijken en later betalen. Kan dat?
Ja, je kunt kiezen voor achteraf betalen via Klarna. Dan heb je na aankoop 2 weken de tijd om het horloge te bekijken en dan pas te betalen.
Mijn kortingscode werkt niet. Wat nu?
Wat vervelend om te horen. We kijken graag met je mee om je verder te helpen. Wacht nog wel even met het plaatsen van je bestelling, aangezien we de kortingscode achteraf niet aan je bestelling kunnen toekennen. Je kan ons bereiken via info@luxewatches.eu of telefonisch via 0032475716706.
Kan ik meerdere kortingscodes gebruiken?
Per bestelling is er een limiet van 1 kortingscode. Bewaar de 2e goed voor een volgende bestelling.
Retourvoorwaarden
1. Het horloge is ongedragen / onbeschadigd.
2. Het horloge is voorzien van:
- origineel beschermfolie
- originele verpakking
- boekjes en toebehoren
3. - Binnen 14 dagen retourneren (Je moet de retourskosten zelf betalen).
Als ik een horloge terug stuur, krijg ik dan mijn geld terug?
Ja, zolang dit binnen 14 dagen is en het horloge onbeschadigd, ongedragen en is voorzien van alle toebehoren. Wanneer we het horloge retour hebben ontvangen wordt binnen 2 werkdagen de terugbetaling in werking gesteld. Afhankelijk van welke bank je hebt duurt dan dan nog 1-2 werkdagen.
Ik wil het horloge cadeau geven, maar weet niet zeker of de ontvanger het mooi vindt. Mag het horloge eventueel retour?
Ja, je kunt het horloge tot 14 dagen na aankoop retourneren. We vragen je alleen wel deze onbeschadigd, ongedragen en voorzien van alle bijbehoren naar ons terug te sturen. Bij retour moet je wel zelf de retourskosten betalen.
Verkopen jullie originele horloges?
Ja, we verkopen uitsluitend 100% originele merkhorloges.
Hebben jullie ook een fysieke winkel?
Wij verkopen uitsluitend online. We hebben een kantoor in Bierbeek waar je op afspraak natuurlijk van harte welkom bent.
Hoe verwijder ik schakels uit mijn horloge?
Je kunt dit door een juwelier laten uitvoeren.
Zit er garantie op het horloge?
Ja, er zit 2 jaar garantie op het uurwerk. Water- en valschade vallen hier niet onder. Uiteraard denken we altijd met je mee voor de beste oplossing.
Mijn horloge is stuk gegaan binnen de garantietermijn. Wat moet ik doen?
Het komt weleens voor dat er defecten ontstaan tijdens of na inkorten van een band en/of vallen/stoten. Indien dit niet bij ons is gebeurd, kunnen wij hier niet voor garant staan. Zodra het horloge bij ons binnen komt zullen wij het eerst beoordelen op o.a. schade aan de kast of band. Echter is ieder geval anders en daarom willen we je vragen hiervoor contact met ons op te nemen via info@luxewatches.eu of telefonisch op 0032475716706.
Indien je nog vragen hebt kan je altijd contact met ons opnemen. Je vind al onze contactgegevens op onze contact pagina.
